Kedi Terapisti Vet.Hek.M. Hakan Boyar

Veteriner Hekim Hakan Boyar, kedilerinizin psikolojik ya da fizyolojik kökenli davranış bozuklukları ile ilgili sorularınızı yanıtlıyor. Sorularınızın bu kapsam içinde olması kediseverler için Veteriner Hekim desteğinin en etkin şekilde paylaşılmasını sağlayacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Sorularınız için kediterapisti@yahoo.com adresini kullanabilirsiniz.

Cuma, Mart 05, 2010

Az sonra öleceğim...

Az sonra öleceğim...




Son bir kez daha bak gözlerime

Boşluğa diktiğime bakma görür seni gözlerim

Az sonra öleceğim

Son bir kez daha gözgöze gel benle,

Son bir kez bakışlarımızla konuşalım

Az sonra

Çok uzaklara bakarmışçasına bir noktada takılıp kalacak sarı_ela gözlerim

Sen en çok gözlerimi,bakışımı severdin,biliyorum..

Bir de asilliğimi..

Bir de sakinliğimi..

Şimdi daha da sakinleştim di mi?

Zaten üzdüm bi de yormak istemem seni..

Az kaldı,birazdan öleceğim

Ne telaşım kalacak,ne ortada dolanan ilaçlarım ..



Sahi bu ilaç lekeleri çıkar mı bu bebekli battaniyeden???



Son bir kez gözgöze gel benimle



Az sonra öleceğim..

Son bir kez kucakla beni

Sıcaklığını özleyeceğim

Ama en çok sen özleyeceksin beni okşamayı,biliyorum..

Kadife başımı öpmeyi özleyeceksin..koklamayı...

Patilerimi göğsüne dayayıp oturduğum anları hiç unutma

Unutma o anki mırıltılarımı,mutluluğumu,

Mutluluğumuzu...



İstersen son bir defa okşa tüylerimi

Son bir defa tüylerimin rengini kazı aklına

Bak,başımın üstüyle kulaklarım renkli benim,

Kuyruğum bi de

Bi de sırtımda tarçın rengi bi leke var

Diğer yerlerim bembeyaz,unutma

Unutma tüylerimin rengini

Karnım ilaçlardan,kandan böyle kırmızı..

Çok kirlendim

Nolur beni böyle hatırlama e mi

Ben hep temizdim biliyorsun

Titiz kızım derdin bana ya zaten

Beni hep temiz hatırla...



Az sonra öleceğim

Son bir defa öp beni,

Ben senin çeneni yalayamam,hiç takatım yok

Ama ben seni,sizi çok sevdim minicik kalbimle,bunu unutma..



Az sonra öleceğim

Son kez tüylerimin arasına burnunu göm,kokla beni..

Hala mis gibi kokuyorum bak!!!

Ben senin kokunu hiç unutmam,sakın korkma..

Son kez kavra yumuşacık patilerimi,

Bi de en çok patilerimin altındaki tüyleri severdin sen sahi

Tut,öp patilerimi istersen bak üşümüşler

Sıcacık avuçlarının arasında son kez okşa

Battaniyelerin içinde bebekler gibiyim

Biraz küçüldüm mü ne?

Ben eski ben değilim...

Karnımda boydan boya dikiş izleri..

İlaçlar yapış yapış yapmış

Kanlar bulaşmış o ipek tüylerime

Gücüm olsa yalar temizlerdim biliyorsun,

Yine de sen beni temiz hatırla..



Az sonra öleceğim

Beni dokuz yıl besledin,minnettarım

Ama ben kısacık hayatımı size adadım,bunu unutma..



Az sonra öleceğim

Nolur üzülme,aklım sende kalmasın

Hayat dediğin kısacık işte

Ben benimkini yaşadım,bitti..

Biliyorum,daha erkendi

Ben de beklemiyordum henüz ölmeyi

Ama ölümler hep erken gelirdi di mi?



Az sonra öleceğim

İçim rahat gidiyorum,yalnız değilsin

Tarçın,Mahzun,Beyaz,İpek,

Yalar temizlerdim,koynumda uyuturdum hepsini,

Üzerlerinde kokum kaldı benden hatıra...

Sana bensizliği unutturabilirler mi bilmiyorum

Ama onları okşarken de beni hatırla...



Az sonra öleceğim

Ben sizle çok mutlu yaşadım

Ne yatağını,ne yastığını yasaklamadın bana,daha ne olsun..

Ne de sevgini

Ne döktüğüm tüyler battı gözüne,ne saçtığım kumlar

Beni sevdiğin için seni suçlayanlara hiç aldırmadın..



Beni kimse senin kadar sevemezdi,bunu biliyorum

Hatırlıyor musun kucağına geldiğimde okuduğun gazeteni bırakırdın,

Ördüğün örgüyü

Sigaradan nefret ederdim ben,

Sigaranı bile söndürürdün bazen,yeni yaktığın halde..

Ben yatmak için seni beklerdim sabırla,

Sen beni göğsüne alırdın sevgiyle.

Ne zaman sevgini istesem verdin bana,sakınmadın..

O sıcak geceleri hiç unutmam ben..

Sen de unutma



Az sonra öleceğim

Sana resimlerden gülümseyeceğim artık

Belki bakamayacaksın,için kanayacak gözlerime bakarken

Pişmanlıklar yaşayacaksın benden yana,

Acabalar,keşkeler

Bunu yapma...



Beni hepten kaybedeceğini bilseydin kıyamazdın biliyorum

Ama acılar içinde ölmemi istemedin sen

Doktor amcalara beni teslim ederken korkudan ben titrerken

Sen ağlıyordun...

Gördüm,en son göz yaşların kaldı aklımda.

Bi de telaşın..



Dışarıda yağmur yağıyordu

Sen üşüyordun

Ben korkuyordum

Yapayalnızdık ikimiz,

Bir sen vardın kocaman hastanede bi de ben

Bir de aramızdaki kocaman sevgi

Bir de hissettiğim o kocaman acılar vardı...



Ameliyatım bitince yağmur dindi..

Ama acım dinmedi.

Bunları üzül diye söylemiyorum,

Kader işte,

Ne olur kendini suçlama...



Sen beni sevdiğinden canımı yaktırttın biliyorum

Hiç aklımıza gelmemişti böyle olacağı,artık ağlama...

Yoksa hiç kıyar mıydın bana??..

Bir gün kaybolmuştum,hatırlıyorum da

Delirecek gibi oluşun,perişanlığın..

Beni bulduğunda sarılmandan anladım kalbindeki yerimi..

Ne çok sevildiğimi bi daha anladım...



Yine gidiyorum

Ama bu sefer döner diye boşuna umutlanma...



Az sonra öleceğim



Son kez beni balkona çıkar,günbatımını göster bana..



Pötibör bisküviyi çok severdim,biliyorsun

Çayın yanında her bisküvi yediğinde,

O vanilya kokusunda

Beni hatırla..



Az sonra öleceğim

Acı miyavlamalar bırakacağım kulağına son kez,hazır ol..

Belki hatırlamak istemeyeceksin ama

Sana veda inlemelerim onlar,bil ve korkma..

Kedilerin vedası öyle olur işte

O zaman minik bedenime son kez sarıl,beni sensiz bırakma..

En son sıcaklığın kalsın üşüyen bedenimde

Bir de burnumda kokun..

Gittiğim yerde çok ihtiyacım olacak

Sımsıcak sarıl bedenime,artık canım yanmaz,korkma..



Az sonra öleceğim

Artık hayalinde sev beni,

Ben seni orda bekleyeceğim

Unutma...



Az sonra öleceğim

ELVEDA...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kedisini kaybeden bir dosttan...
Kaynak:
http://www.mihav.com/forum/kediler-genel/kedisi-icin-siir-mutlaka-okuyun-aglicaksiniz-12542/

2 Comments:

Blogger LoLLa said...

Allah göstermesin..
Uzun zaman geçmiş üzerinden, kafat yeni bir bebekKedim oldu iki gün önce. Araştırma yaparken tesadüfen gördüm.
Kalbim acıdı..

ALLAH KIMSEYE BU ACIYI GÖSTERDĞİNDE TAKATINI DAYANMA GÜCÜNÜ ELINDEN ALMASIN..

9:30 ÖS  
Blogger Unknown said...

Boncuk boncuk gözyaşı döktüm okurken Allah sahibine sabır versin şimdi gidip sımsıkı sarilicam. ..

10:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home